ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΔΙΠΛΟΚΟΡΗ ΜΟΥ

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΔΙΠΛΟΚΟΡΗ ΜΟΥ

Αγαπημένη κόρη της κόρης μου
Καλωσόρισες στη ζωή.
Καλωσόρισες κοντά μας.
Μεγάλωσες την παρέα μας,
θέρμανες τα όνειρα μας
που μας τα πάγωσαν οι βάρβαροι
που καλέσαμε στην πατρίδα μας.
Δεν θα σε νανουρίσω με παραμύθια παιδί μου
...αρκετά παραμύθια μας τάισαν οι προηγούμενοι
και οι τωρινοί, με παραμύθια
μας ταΐζουν ακόμα.
Κόρη μου διπλοκόρη μου
εγώ θα σου πω αλήθειες κι όσο θα ζω
πάλι αλήθειες θα σου λέω.
Σήμερα που γεννήθηκες
βρήκες την πατρίδα σκλαβωμένη.
Μόλις προχτές τις φορέσανε την τρίτη άλυσο,
τη δέσανε χειροπόδαρα.
Παραδοθήκαμε στους βαρβάρους αμαχητί.
Ούτε ένας Λεωνίδας δεν βρέθηκε στο δρόμο τους…
μόνο εφιάλτες…εφιάλτες… εφιάλτες
που έστρωναν τα Βάϊα των φοινίκων στο πέρασμα τους.
Τα αργύρια της προδοσίας τα διασφάλισαν στην Ελβετία.
Δεν θα σε νανουρίσω με ψέματα διπλοκόρη μου…
Εδώ που ήρθες λείπει ο ηρωικός λαός των Ελλήνων,
Έλληνες λιγοστοί
τους πάστρεψαν οι Ρωμαίοι με τον Καλλικράτη
από το κοντινό μας Λεόντιο
τους πετσόκοψε ο Θεοδόσιος
 στον Ιππόδρομο της Νέας Ρώμης ,
τους αποτέλειωσε κάποιος Κύριλλος στη Αλεξάνδρεια.
Στον τόπο τούτο που ήλθες τον ευλογημένο υπήρξαν και φωτεινές μορφές
Υπήρξαν και πατριώτες
Ένας Πλίθων Γεμιστός,
ένας Ρήγας Φεραίος
Ένας Παπαφλέσσας,
 Ένας Καποδίστριας
ένας… Άρης.
Κάποιους αφάνισαν οι εχθροί
κάποιους ,αφάνισε το δικό μας χέρι.
Όμως φθάνει για σήμερα κορούλα μου…
Θα τα λέμε πλέον καθημερινά
Για να σου γνωρίζω μορφές Ελληνίδων
που θέλω να μοιάσεις…
Καλωσόρισες χαρά μου…

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΟΥ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ  Γ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ

ΠΑΤΡΑ 9-11-12 ΩΡΑ 12

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου