ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ







ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ  "ΔΥΤΙΚΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ" ΤΟΥ ΘΥΜΙΟΥ ΣΩΚΟΥ.


Aγαπητές φίλες  και φίλοι,
Αποδέχθηκα ως τιμητική  την πρόσκληση  του φίλου ΘΥΜΙΟΥ ΣΩΚΟΥ,  να συμπεριληφθώ στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού   «ΔΥΤΙΚΗ  ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ»    που θα συμμετάσχει στις εκλογές του προσεχούς Μαΐου. Η επιτυχημένη ως τώρα  θητεία  και προσφορά  του στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση βάρυναν στην απόφασή μου .
Με την απόφασή μου αυτή επιθυμώ, ως ενεργός πολίτης, με γνωστή την προσφορά μου στην  οικογένεια, την  κοινωνία και τον πολιτισμό   να συμπαραταχθώ με τις  υγιείς δυνάμεις της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.  Να αξιοποιήσουμε τα τεράστια συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η περιοχή μας και ατυχώς  παραμένουν αναξιοποίητα, με  στόχο και σκοπό την ανάπτυξή της και κατ’ επέκταση  την  εξασφάλιση των συμφερόντων του λαού μα και προς όφελός του..
Η μέχρι   τώρα  επιτυχημένη, θέλω να πιστεύω, κοινωνική  προσφορά μου  στην Πρωτοβάθμια , και  Δευτεροβάθμια  Αυτοδιοίκηση αλλά  και σε τοπικούς  και  πανελλήνιας δράσης  κοινωνικούς φορείς, μου παρέχουν το δικαίωμα να ζητήσω και πάλι  τη στήριξή σας  σ’ αυτή μου την προσπάθεια και Καλό Πάσχα σ’ όλες  και σε όλους σας.
                                   Με φιλικούς χαιρετισμούς

ΛΕΩΝΙΔΑΣ Γ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ  ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΘΥΜΙΟΥ ΣΩΚΟΥ
 «ΔΥΤΙΚΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου