ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΚΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015

ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΚΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015
Σπύρου Παρασκευόπουλου,
ομότιμου καθηγητή της οικονομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Λειψίας.
Το 2015 θα είναι το έβδομο κατά σειρά έτος που η πατρίδα μας, δηλαδή όλοι μας, θα βρίσκεται σε μία άγνωστη μέχρι σήμερα, δυστυχώς με ανοδική πορεία, ηθική, πολιτική και οικονομική κρίση. Πιστεύω ότι εδώ που έχουμε φτάσει εξαρτάται μόνον - και τονίζω - μόνον από μας τους πολίτες να δώσουμε λύση. Στις αρχές του 2015 μας δίνεται η δυνατότητα επιτέλους να συνέλθουμε, να σοβαρευτούμε και προπαντός αυτή τη φορά να καινοτομήσουμε με την ψήφο μας και να δώσουμε μία αποτελεσματική διέξοδο στην πατρίδα μας από τη σημερινή κρίση.
Πριν όμως αναφερθώ στην πιθανή διέξοδο από την κρίση θα ήθελα να αρχίσω πρώτα με την περιγραφή της ηθική μας κρίσης και θα την συνδέσω με την ασυνέπειά μας.
Η ασυνέπεια φαίνεται να είναι ένα χαρακτηριστικό της φυλή μας. Όλοι μας ισχυριζόμαστε λίγο ή πολύ ότι είμαστε δημοκρατικοί πολίτες. Δηλαδή θέλουμε να ζούμε υπό το καθεστώς ενός δημοκρατικού πολιτεύματος που θα μας δίνει το δικαίωμα να εκλέγουμε άμεσα τους νομοθέτες μας (Νομοθετική εξουσία, Κοινοβούλιο). Αυτοί να εκλέγουν κατά την εντολή μας πρώτον τους υπεύθυνους για την άψογη εφαρμογή των νόμων (Εκτελεστική Εξουσία, Κυβέρνηση, Διοίκηση) και δεύτερον αυτούς (Δικαστική Εξουσία) που θα αξιολογούν ανεξάρτητα από κάθε επιρροή , αν η εφαρμογή των νόμων ανταποκρίνεται πράγματι στις απαιτήσεις των νόμων. Και η Δικαστική Εξουσία είναι αυτή που τελικά επιβάλει και τις από του νόμου προβλεπόμενες κυρώσεις στους παρανομούντες.
Όλη αυτή η διαδικασία εγγυάται, αν βέβαια πράγματι εφαρμόζεται, μία ειρηνική (χωρίς συγκρούσεις) κοινωνική διαβίωσή, και είναι, έτσι θέλω να πιστεύω, από μία μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού όχι μόνον μία αποδεκτή, αλλά και η επιθυμητή δημοκρατική διαδικασία. Στην πράξη όμως τα πράγματα δυστυχώς αλλάζουν, διότι ναι μεν συμφωνούμε όλοι ότι πρέπει να εφαρμόζονται οι νόμοι, αλλά όμως όχι από εμάς, αλλά από τους άλλους. Και αυτό είναι το παράλογο και συγχρόνως ανήθικο.
Όλοι μας συμφωνούμε π.χ. ότι πρέπει να υπάρχει μία έννομη τάξη στάθμευσης των αυτοκινήτων μας, αλλά όλοι μας παρανομούμε δημιουργώντας καθημερινά κυκλοφοριακό χάος .
Όλοι μας συμφωνούμε ότι πρέπει να υπάρχει μία έννομη τάξη στην οικοδόμηση των κατοικιών μας, όλοι μας όμως προσπαθούμε να την αποφύγουμε σε βάρος του γείτονα μας και των συμπολιτών μας.
Όλοι μας συμφωνούμε ότι οι θέσεις στο δημόσιο πρέπει να λαμβάνονται με αξιοκρατικά κριτήρια, όλοι μας όμως απαιτούμε εξαιρέσεις για τα παιδιά μας και τους φίλους μας.
Όλοι μας συμφωνούμε ότι πρέπει να πληρώνουμε ανάλογα με τα εισοδήματα μας φόρους στο κράτος, για να μπορεί να δημιουργεί και να επιβάλει την έννομη και ειρηνική διαβίωση μας, όλοι μας όμως προσπαθούμε να φοροδιαφύγουμε κτλ.
Αυτή η παράλογη συμπεριφορά δεν είναι ίδιο μόνον των πολιτών, αλλά πολύ περισσότερο και των πολιτικών μας. Αλλιώς δεν θα είχαμε τα φαινόμενα Τσοχατζόπουλου, Παπαγιωργόπουλου ή Λιάπη και πολλών άλλων.
Μία άλλη πτυχή που δείχνει και αυτή πολύ καθαρά την παράλογη και ασυνεπή συμπεριφορά μας είναι ο τρόπος της θρησκευτικής μας ζωής. Με βάση ευρωπαϊκά στατιστικά στοιχεία οι Έλληνες είμαστε ένας από τους πιο θρησκευόμενους λαούς της Ευρώπης. Λέμε ότι πιστεύουμε στον Τριαδικό Θεό, μάλιστα λέμε ότι πιστεύουμε επί πλέον στην Παναγία και σε πάρα πολλούς Αγίους. Κρατάμε τις θρησκευτικές μας παραδόσεις, σταυροκοπιόμαστε και προσευχόμαστε σε άσχημες καταστάσεις της ζωής μας. Συγχρόνως όμως δεν διστάζουμε στις συζητήσεις μας να λέμε ότι είμαστε άθεοι, αγνωστικιστές και το χειρότερο να βλαστημάμε στα καλά καθούμενα από το πρωί μέχρι το βράδυ τον Θεό μας, το Χριστό μας, την Παναγία μας, τους Αγίους μας με τον πιο χυδαίο τρόπο. Ποιος τότε παίρνει στα σοβαρά το πιστεύω μας;
Η ασυνέπεια μας αποκορυφώνεται και με τις συμπεριφορές μας στα πλαίσια του πολιτικού μας βίου. Ενώ τυπικά αποδεχόμαστε το δημοκρατικό πολίτευμα - και μάλιστα είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις δημοκρατικές και προοδευτικές μας ιδέες και θέσεις- δεν διστάζουμε συγχρόνως να αποδεχόμαστε και να προσπαθούμε να συμμετάσχουμε – με ποταπές επιδιώξεις και ψευδαισθήσεις - σε ένα πελατειακό και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα που μέχρι σήμερα δημιούργησαν με μεγάλη επιτυχία - δυστυχώς με τη συγκατάθεση μας - όλοι οι μέχρι τώρα πολιτικοί μας.
Για τους πολιτικούς μας αυτό βέβαια είναι ένα άκρως προσοδοφόρο σύστημα που όχι μόνον διαιωνίζει αυτούς και τους απογόνους τους στην εξουσία, αλλά και τους προσφέρει απεριόριστες νόμιμες και παράνομες δυνατότητες πλουτισμού σε βάρος όλων μας. Εμείς δεν είμαστε τίποτε άλλο από αυτό που αυτοί μας θεωρούν ότι είμαστε, δηλαδή οι χρήσιμοι ηλίθιοι τους.
Χρήσιμοι, διότι τους δίνουμε με τη θέλησή μας και την ψήφο μας το δικαίωμα να μας εξουσιάζουν, να μας εμπαίζουν και να μας κλέβουν. Και ηλίθιους για την ασυνέπειά μας, διότι ενώ βλέπουμε ότι μας κοροϊδεύουν - και μάλιστα σήμερα να μας έχουν οδηγήσει μέχρι το χείλος του γκρεμού - εξακολουθούμε να τους αποδεχόμαστε και μάλιστα να τους ψηφίζουμε.
Ο νέος χρόνος 2015 που έρχεται μας δίνει στις 25 του Γενάρη την ευκαιρία, αν βέβαια πράγματι το θέλουμε, να αποδείξουμε ότι δεν συμβιβαζόμαστε πλέον με την ιδιότητα του χρήσιμου ηλίθιου. Γι’ αυτό για να υπάρξει κάθαρση πρέπει να απορρίψουμε όλους αυτούς που μέχρι σήμερα άσκησαν νομοθετική ή εκτελεστική εξουσία και μας έφεραν στα σημερινά μας χάλια.
Όλοι αυτοί πρέπει να πάνε επιτέλους, μηδενός εξαιρουμένου, στα σπίτια τους, αν όχι κάπου αλλού. Πρέπει, αν επιθυμούμε την ανασυγκρότηση, ναι, την αναγέννηση της πατρίδας μας, να προτιμήσουμε, τουλάχιστον πειραματικά, νέα πρόσωπα.
Συγχρόνως όμως να τους διαβεβαιώσουμε ότι δεν θα είμαστε πλέον σε κανέναν οι χρήσιμοι ηλίθιοι, διότι η εντολή μας και η εμπιστοσύνη μας που θα εκφράσουμε στις 25 του Γενάρη θα έχουν ημερομηνία λήξης.
Με αυτές τις σκέψεις και με την ελπίδα μίας ριζικής αλλαγής στην πατρίδα μας, εύχομαι σε όλους μας το 2015 να είναι ένα υγιές, δυναμικό, καινοτομικό και προ πάντων απελευθερωτικό έτος.

ΥΠΟΜΝΗΜΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΗΛΙΔΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΠΗΝΕΙΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
(ΕΝ ΟΨΕΙ ΠΡΟΣΕΧΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ)
Αξιότιμοι Κύριοι,
Όπως γνωρίζετε το άρθρο 21 του Συντάγματος διαλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και τ΄ ακόλουθα:
« 1. Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους.
2. Πολύτεκνες οικογένειες.. έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το κράτος..
5. Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους ».
Με δεδομένο ότι το δημογραφικό αποτελεί το μέγα εθνικό πρόβλημα της πατρίδος μας,(Η Ελλάδα είναι η 3η πλέον γερασμένη χώρα του κόσμου, το 20ο/ο και πλέον του πληθυσμού της είναι άνω των 65 ετών, την τριετία 2011-2012-2013 οι θάνατοι(339.561) ξεπέρασαν τις γεννήσεις(300.993) κατά 38.628!!! ).
Ακόμη για πρώτη φορά από το 1921, οι γεννήσεις κατήλθαν κάτω από το όριο των 100.000 και ήσαν μόλις στις 94.134 το 2013 από τις οποίες μόνον οι 80.940 (!!!) ήσαν από Ελληνίδες. Οι δε θάνατοι ανήλθαν στους 111.794.
Εν όψει αυτής της εφιαλτικής καταστάσεως της υπογεννητικότητας στη χώρα μας και των παραπάνω δεδομένων αυτονόητο είναι ότι η Κυβέρνηση, που θα προκύψει από τις εκλογές, δεν μπορεί να αγνοήσει το πρόβλημα και έχει χρέος απέναντι στο Έθνος να λάβει όλα εκείνα τα μέτρα, που θα οδηγούν στην ανατροπή αυτής της καταστάσεως, για να ελπίζουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας ότι θα υπάρχει μέλλον σ΄ αυτή την πατρίδα.
Προκειμένου να ενημερώσουμε τις 200.000 και πλέον πολύτεκνες πολύτεκνες οικογένειες παρακαλούμε να μας γνωρίσετε το αργότερο μέχρι 15 Ιανουαρίου 2015 ποιες είναι οι θέσεις και πρόγραμμα των κόμματων σας επί του δημογραφικού προβλήματος της χώρας μας και ποια είναι τα μέτρα, που προτίθεσθε να προτείνετε για την λύση του.
Ειδικώτερα:
1) Προτίθεσθε να επαναφέρετε, όπως ίσχυαν μέχρι το 2009 ως δημογραφικά κίνητρα, τη χορήγηση της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας, το επίδομα της πολύτεκνης μητέρας ως και το επίδομα της τρίτεκνης μητέρας και την εφ΄ άπαξ παροχή των 2.000 ευρώ, που ελάμβανε κάθε μητέρα, που αποκτούσε το 3ο και κάθε επί πλέον τέκνο της, τα οποία καταργήθηκαν με την παρ. ΙΑ.2 άρθρου μόνου του Ν. 4093/2012 ( και τις διατάξεις των Ν.4141/2013 4144/2013),
2) Προτίθεσθε να επαναφέρετε τα αφορολόγητα όρια για τα τέκνα του Ν. 3842/2010 (άρθρο 1) ;
3) Προτίθεσθε να επαναφέρετε τα παραπάνω αφορολόγητα όρια για τα τέκνα του Ν. 3842/2010 (άρθρο 1), για τους μη μισθωτούς πολυτέκνους (ελεύθερους επαγγελματίες), που φορολογούνται από το πρώτο ευρώ με συντελεστή 26ο/ο, με όσα προστατευόμενα τέκνα και εάν έχουν και φορολογούνται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και οι άγαμοι;
4) Προτίθεσθε να απαλλάξετε τους πολυτέκνους από την εισφορά αλληλεγγύης, που επεβλήθη με το άρθρο 29 του Ν. 3986/2011 και σε κάθε περίπτωση να καθιερώσετε απαλλαγή γι΄ αυτούς τουλάχιστον 80ο/ο, όταν σήμερα, για το ίδιο εισόδημα πληρώνει το ίδιο ποσοστό για την εισφορά αλληλεγγύης (1ο/ο έως 20.000 ευρώ φορολογητέο εισόδημα και 2ο/ο για ποσό άνω των 20.000 ευρώ) ο πολύτεκνος με τον άγαμο;
5) Προτίθεσθε να απαλλάξετε τους πολυτέκνους ελεύθερους επαγγελματίες από το τέλος επιτηδεύματος (650 ευρώ), που επεβλήθη με το άρθρο 31 του Ν. 3986/2011 και σε κάθε περίπτωση να καθιερώσετε απαλλαγή γι΄ αυτούς τουλάχιστον 80ο/ο, όταν σήμερα καταβάλει το ίδιο τέλος επιτηδεύματος ο πολύτεκνος, με όσα προστατευόμενα τέκνα και εάν έχει, με τον άγαμο;
6) Πρόκειται ν΄ απαλλάξετε τους πολυτέκνους για την πρώτη κατοικία τους από τον φόρο του Ν. 4223/2013 (ΕΝ.Φ.Ι.Α.), ;
7) Προτίθεσθε να καθιερώσετε απαλλαγή των πολυτέκνων από τον ΕΝ.Φ.Ι.Α. και για ποσό ακίνητης περιουσίας 400.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 100.000 για κάθε επί πλέον τέκνο τους πέραν του 4ου;
8) Προτίθεσθε να επαναφέρετε τον νόμο 3255/2004 για τον διορισμό των πολυτέκνων εκπαιδευτικών;
9) Πρόκειται να καταργήσετε τα τεκμήρια διαβίωσης και τον φόρο πολυτελείας για τους πολυτέκνους, όταν μάλιστα κάποιος πολύτεκνος για να μεταφέρει τα 8-9 κ.λπ. τέκνα είχε αγοράσει αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού εξ ανάγκης;
10) Προτίθεσθε να επαναφέρετε τις Μετεγγραφές των πολύτεκνων φοιτητών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ. 1 του Ν. 860/1979, , ώστε να μπορούν οι πολύτεκνοι και τα τέκνα των να μετεγγράφονται σε αντίστοιχη Σχολή πλησιεστέρα του τόπου μονίμου κατοικίας των γονέων τους ή σε πόλη που σπουδάζει άλλος αδελφός(ή) τους, χωρίς προβλήματα.
11) Ποία άλλα μέτρα προτίθεσθε να λάβετε για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος της χώρας και της συντελούμενης με ταχύτατους ρυθμούς πληθυσμιακής αλλοιώσεως του πληθυσμού της χώρας, που οδηγούν νομοτελειακά την Ελλάδα στο τέλος της ιστορίας της.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Λεωνίδας Γ. Μαργαρίτης Σωτηρία Φωτοπούλου

OMΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

OMΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
TH ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Ξαναρχίζουν μετά από μια μικρή διακοπή λόγω των εορτών των Χριστουγέννων, τα Φιλολογικά βραδινά της Εταιρείας Λογοτεχνών, που γίνονται με τη συνεργασία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης-Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Πατρέων .

Την προσεχή Δευτέρα 12η Ιανουαρίου 2015 και ώρα 7 μ.μ. στα πλαίσια των προγραμματισμένων εκδηλώσεων, θα μιλήσει ο Ιατρός και Συγγραφέας Σπύρος Παπουτσάκης με θέμα:
«Αισιοδοξία, χιούμορ και γέλιο:Οι φίλοι της Υγείας ».
Την εκδήλωση θα προλογίσει και θα συντονίσει ο πρόεδρος της Εταιρείας Λογοτεχνών Λεωνίδας Μαργαρίτης.
Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΚΛΟΓΕΣ!...

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΚΛΟΓΕΣ!...
Bismarck
Τα μεγαλύτερα ψέματα λέγονται ύστερα από το κυνήγι,
κατά τη διάρκεια του πολέμου και πριν από τις εκλογές.
Emma Goldman
Αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν την πραγματικότητα
θα ήταν παράνομες.
Oscar Ameringer
Πολιτική είναι η ευγενής τέχνη του να παίρνεις τις ψήφους των φτωχών και να κάνεις προεκλογικές εκστρατείες με τα λεφτά των πλουσίων, υποσχόμενος στους μεν ότι θα τους προστατεύσεις από τους δε.
Henry Menken
Αν ένας πολιτικός ανακάλυπτε ότι στην περιοχή του ψηφίζουν κανίβαλοι δεν θα... είχε κανένα ενδοιασμό να τους υποσχεθεί ιεραποστόλους για δείπνο.
Jean Paul Sartre
Αγωνίστηκα μια ολόκληρη ζωή για να φτιάξω έναν κόσμο στον οποίο δεν θα ήθελα ποτέ να ζήσω.
Ανώνυμος
Οι κυβερνήσεις είναι σαν τις πάνες των μωρών.
Χρειάζονται συχνή αλλαγή και μάλιστα για τον ίδιο λόγο.
Ανώνυμος
Όποιος εξαπατά έναν άνθρωπο λέγεται απατεώνας,
όποιος εξαπατά έναν λαό λέγεται πολιτικός.
Μικρό Κομματικό Λεξικό
Όταν ένας πολιτικός φεύγει από άλλο κόμμα και έρχεται
στο δικό μας έχουμε διεύρυνση.
Όταν ένας πολιτικός φεύγει από το δικό μας κόμμα και πάει σε άλλο έχουμε προδοσία, αποστασία κ.λ.π.
Ανώνυμος
Αν δεν σου αρέσει η Κυβέρνηση, φταις και συ γι' αυτό.
Ανώνυμος
Μην πεις ποτέ «βλάκα» κάποιο πρόσωπο της εξουσίας. Κινδυνεύεις να καταδικαστείς για τρία αδικήματα.
i) Για προσβολή προσωπικότητας,
ii) Για περιύβριση αρχής και
iii) Για αποκάλυψη κρατικού μυστικού.
Νικήτα Χρουστσώφ
Οι πολιτικοί είναι παντού οι ίδιοι.
Υπόσχονται να χτίσουν γέφυρες ακόμη και εκεί που
δεν υπάρχουν ποτάμια.
Frank McKinney
Όλοι θα θέλαμε να ψηφίσουμε τον καλλίτερο,
αλλά δυστυχώς δεν είναι ποτέ υποψήφιος.
Robert Oren
Οι εκλογές γίνονται για να δούμε αν είναι σωστές
οι δημοσκοπήσεις.
Αθανάσιος Κανελλόπουλος
Η Ελλάδα μοιάζει με βιβλιοθήκη.
Στα πιο ψηλά ράφια βάζουμε τα πιο άχρηστα βιβλία.
Ροΐδης (για κάποιον που διατέλεσε υπουργός).
Γνωρίζει δώδεκα τρόπους να προσπορίζεται χρήματα,
εκ των οποίων ο εντιμότερος είναι η κλοπή.
Friedman
Η εξουσία διαφθείρει. Αυτό είναι το τίμημα της εξουσίας. Φαίνεται όμως, πως τα οφέλη από την άσκηση της εξουσίας είναι τόσο πολλά, που κανένας δεν υπολογίζει το τίμημα.
George Nathan
Παρ' όλα τα παραπάνω πρέπει να ψηφίζουμε.
Γιατί οι κακοί πολιτικοί εκλέγονται από τους καλούς πολίτες που δεν πηγαίνουν να ψηφίσουν

EYΡΩΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ!



EYΡΩΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ!
Νίκος Μπογιόπουλος


    Η τάξη των χορτάτων αποφάσισε να ξαναπιάσει τη «βαριοπούλα» για να σφηνώσει μέσα στο κεφάλι των πεινασμένων την γνωστή απάτη: Ότι τα δικά της ιδιοτελή προνόμια ισοδυναμούν με το δήθεν «εθνικό συμφέρον»...
    Δεν υπάρχει πολιτευτής της μνημονιακής συμφοράς, τηλεοπτικός και ραδιοφωνικός κολαούζος, δεν υπάρχει προύχοντας, δεκανίκι ή παπαγάλος του ευρω-ραγιαδισμού, που να μην επιδίδεται στη διακίνηση του παρακάτω δόγματος:
    «Η μεγαλύτερη μεταπολεμική κατάκτηση της χώρας είναι το ευρώ»! Νατη η γνωστή μπούρδα που, όπως ακριβώς και το 2012, επιστρέφει  στο προσκήνιο. Ιδού η «μεγάλη αλήθεια» τους, που διακινείται με ένταση οργουελιανής προπαγάνδας τα τελευταία 24ωρα.   
    Ο στόχος τους είναι προφανής: Επιδιώκουν και στο τελευταίο χωριό της χώρας, και στην τελευταία ανθρωποσύναξη, και στον τελευταίο μισθωτό, «απασχολήσιμο», άνεργο, τον απομονωμένο και παραδομένο μπροστά στο σύγχρονο εικονοστάσι της μαζικής χειραγώγησης που ακούει στο όνομα «τηλεόραση», να φτάσει το παραλυτικό μήνυμα:
    «’Η θα αποδεχτείς να θυσιάζεσαι αιωνίως, ή θα μας διώξουν από το ευρώ και τότε… χανόμαστε»!
    Το λοβοτομικό τους εγχείρημα να ταυτίσει ο ελληνικός λαός την ίδια του την ύπαρξη με ένα νόμισμα (!), είναι τόσο φτηνό και τόσο ανάξιο, μια σκέτη φάρσα προηγούμενων ιστορικών περιόδων όταν εκτρέφονταν «Μεγάλες Ιδέες» - οι οποίες έφεραν τις πραγματικές συμφορές.
    Σε κάθε περίπτωση η τακτική τους συνιστά μια ακόμα απόδειξη για την «ποιότητα» των «σωτήρων»: Για τους ευρω-μαυρογιαλούρους μας το «μεγαλύτερο μεταπολεμικό επίτευγμα» δεν είναι ούτε ότι η Ελλάδα στάθηκε στα πόδια της μετά από την καταστροφή του Β' Παγκόσμιου Πολέμου. Ούτε ότι κατάφερε να περάσει διά πυρός και σιδήρου μέσα από «γύψους» και χούντες. Ούτε ότι ο λαός της δημιούργησε μια χώρα που το ΑΕΠ της, ο πλούτος της,  αυξήθηκε από τη μεταπολίτευση και σε σταθερές τιμές του 1974 έως και κατά 15.000%!
    Όχι! Για την τάξη που εκπροσωπεί ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Παπανδρέου, ο Θεοδωράκης, το «μεγαλύτερο επίτευγμα» της Ελλάδας είναι ότι έχουν εξαναγκάσει τον ελληνικό λαό να μετράει τη δυστυχία του έχοντας για μονάδα μέτρησης μια… μεταμφίεση του μάρκου!
    Το «μεγαλύτερο επίτευγμα» της Ελλάδας (ω, τι κήρυγμα πατριωτισμού»!) είναι ότι, πλέον, τα μονοπώλια μετρούν την φοροαποφυγή τους στην Ελλάδα, τις καταθέσεις τους στην Ελβετία και την εκμετάλλευση του εργάτη στην Ευρώπη, έχοντας για μονάδα μέτρησης μια... μεταμφίεση του μάρκου.
    Πράγματι. Από αυτή την άποψη, το ευρώ για την ολιγαρχία - και μόνο για την ολιγαρχία – είναι μεγάλη κατάκτηση. Πράγματι, οι εγγυήσεις του ΣΥΡΙΖΑ ότι η θέση της Ελλάδας στην ΕΕ «δεν αμφισβητείται», στην ίδια ολιγαρχία απευθύνονται.
    Ακούγοντας τους ευρω-εκβιαστές δεν είναι δύσκολο να αντιληφθείς πως τα «επιχειρήματά τους» δεν αξίζουν ούτε μια τρύπια δεκάρα. Κι αν η προπαγάνδα τους καταφέρνει να «περνάει» και να βαφτίζει το μαύρο άσπρο, είναι για ένα και μόνο λόγο: Επειδή έχει εξασφαλίσει ότι μέσα από τα καθεστωτικά ΜΜΕ, με το διαρκές «πες - πες» της ακατάσχετης ευήθειάς της, «κάτι θα μείνει».
    Εντούτοις, όσο κι αν μονότονα επιμένουν ότι το «ευρώ» είναι ένα τοτέμ όπου οι Έλληνες πρέπει να προσέρχονται γονυπετείς για να το προσκυνούν και να του προσφέρουν τα παιδιά τους, όπως ο Αβραάμ τον Ισαάκ, δε μας απαντούν:
    Ποιος κερδίζει από τη σφαγή; Ποιος κέρδισε από την ΕΕ, από τα «Αγορές», από τα Μάαστριχτ; Η «βασιλεία των Ουρανών» που υπόσχονταν ποιον αφορούσε; Στη λατρεία ποιου ακριβώς «Θεού» καλούν το λαό να συνεχίσει να παίρνει μέρος ως σφαχτάρι; Τίνος «Άγιος» είναι, τελικά, το ευρώ;
    Η ευρω-προπαγάνδα για να πνιγεί μέσα στην ίδια της τη ρηχότητα είναι αρκετό να ζυγιστεί και να μετρηθεί με το ζύγι του καθημερινού ανθρώπου. Εκείνου του ανθρώπου που πάει στο σούπερ - μάρκετ και στη λαϊκή. Εκείνου του ανθρώπου που δεν έχει για φάρμακα και πετρέλαιο θέρμανσης.
    Ας το αποτυπώσουμε, λοιπόν, με τον πιο απλό, έως απλουστευτικό και απλοϊκό, τρόπο. Με τον τρόπο, δηλαδή, που υπαγορεύεται από τη δική τους «βαθύνοια», και με δεδομένο ότι τα δώδεκα χρόνια που πέρασαν από τότε είναι ελάχιστος χρόνος για να θολώσει η σκέψη.
    Ρωτάμε: Το ευρώ είναι ή δεν είναι εκείνο το νόμισμα που από το ίδιο βράδυ που μας το παρουσίασε ο Σημίτης, ό,τι ο εργάτης αγόραζε με 100 δραχμές, το επόμενο πρωί το αγόραζε με 170 δραχμές;
    Το ευρώ είναι ή δεν είναι εκείνο το νόμισμα που με το που μπήκε στη ζωή του Έλληνα, ό,τι τη μια στιγμή κόστιζε 200 δραχμές, την ακριβώς επόμενη στιγμή ο μισθωτός έπρεπε να πληρώσει 340,75 δραχμές για να το ψωνίσει;
    Το ευρώ είναι ή δεν είναι εκείνο το νόμισμα που τίναξε την ακρίβεια ακόμα πιο ψηλά;
    Το ευρώ είναι ή δεν είναι εκείνο το νόμισμα με το οποίο η Ελλάδα
  • κατέρριψε κάθε προηγούμενο ρεκόρ ανεργίας,
  • κατέρριψε κάθε προηγούμενο ρεκόρ φτώχειας,
  • κατέρριψε, ήδη προ μνημονίου, κάθε προηγούμενο ρεκόρ πραγματικής μείωσης εισοδημάτων,
  • κατέρριψε κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε «λουκέτα» και «φέσια» στην αγορά,
  • κατέρριψε κάθε προηγούμενο ρεκόρ μεταναστευτικής ροής της νεολαίας σε ομαλές συνθήκες,
  • κατέρριψε κάθε προηγούμενο ρεκόρ χρεών;
    Βέβαια, ισχύει και η άλλη αλήθεια: Το ευρώ, όντως, είναι εκείνο το νόμισμα με το οποίο η ελληνική πλουτοκρατία - πατώντας πάνω στον κοινωνικό ερειπιώνα που αποτελεί την προϋπόθεση για την ενίσχυση της «ανταγωνιστικότητας» των μονοπωλίων - σημείωσε τη μεγαλύτερη κερδοφορία στην ιστορία της!
    Το ευρώ είναι το νόμισμα με το οποίο οι τράπεζες έφτασαν να κατέχουν ενεργητικό 3 (!) φορές πάνω από όλο το ΑΕΠ της χώρας με αποτέλεσμα οι δικές τους «φούσκες» να μετατρέπονται σε χρέη για το λαό και σε πλειστηριασμούς για τα σπίτια του λαού. Να, επομένως, από πού η απορρέει η λατρεία τους για το ευρώ, την ΕΕ, την Ευρωζώνη ΟΝΕ...
    Αυτό είναι το ευρώ «τους». Μέσο νομισματικής καταγραφής του θησαυρισμού των λίγων και της αποστέρησης των πολλών. Αυτό ήταν, είναι και θα είναι και κάθε νόμισμα – από το δολάριο και τη δραχμή μέχρι τα αρχαίες μνες αι τα τάλαντα - στο σύστημα της εκμετάλλευσης και της ταξικής ανισότητας.
    Να λοιπόν γιατί το ερώτημα δεν είναι σε ποιο νόμισμα θα μετρούν τη χλιδή τους οι κεφαλαιοκράτες - και σε ποιο νόμισμα θα μετρούν την ανέχειά τους οι προλετάριοι, οι άνεργοι, εξαθλιωμένοι.
    Το ερώτημα δεν είναι σε ποιο νόμισμα οι μεν δουλοκτήτες θα μετράνε τα περισσεύματά τους, οι δε είλωτες το υστέρημά τους.
    Το ερώτημα δεν είναι σε ποιο νόμισμα θα μετρούν οι πολυεθνικές την υπεραξία που σφετερίζονται και σε ποιο νόμισμα οι εργάτες και οι άνεργοι την υποτίμηση της ζωής τους και τον εξανδραποδισμό της ύπαρξής τους.
    Το δίλημμα είναι αν ο λαός θα διατηρήσει ζωντανές τις δυνάμεις που απαιτούνται ώστε να τους «σαρώσει» θέτοντας στην υπηρεσία του την οικονομία (συνεπώς και το νόμισμα). Αν δηλαδή θα γίνει εκείνος πολιτικά κυρίαρχος αποτινάσσοντας από το σβέρκο του τις πολιτικές βδέλλες. Η’ αν θα «παραδοθεί» και θα αφεθεί να τον απομυζούν μέχρι τελευταίας «ευρωδεκάρας» εκείνοι που δεν δίνουν για τη ζωή του «πεντάρα τσακιστή».


H ETAIΡΕΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ



H ETAIΡΕΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΛΌΓΟΥ
ΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ

Για μας και για τον πολιτισμένο κόσμο  η ελευθερία του λόγου  αποτελεί   θεμελιώδη προϋπόθεση  λειτουργίας του δημοκρατικού πολιτεύματος. Αυτή την ελευθερία οι φανατικοί  θρησκόληπτοι ισλαμιστές   δολοφόνησαν στο Παρίσι.
Οι λογοτέχνες και συγγραφείς της νοτιοδυτικής  Ελλάδας καταδικάζουν τις απροκάλυπτες εκτελέσεις των Γάλλων δημοσιογράφων και σκιτσογράφων .Οι σκοταδιστές φανατικοί ισλαμιστές τυφλωμένοι από  το μίσος τους  κατά  της ελευθερίας της έκφρασης και της διακίνησης ιδεών και απόψεων αφαίρεσαν τόσες ζωές και πότισαν την κοινωνία της Γαλλικής Δημοκρατίας με φόβο.
Στη χώρα που μεγάλου  γάλλου πολιτικού και φιλοσόφου Βολτέρου, βρήκαν έδαφος για  να εκτελέσουν τα ανόσια έργα τους. Κάποτε Ο Γάλλος αυτός φιλόσοφος  είπε σε έναν πολιτικό του αντίπαλο:  «Δεν με εκφράζουν καθόλου αυτά που λες, αλλά αν χρειαστεί, θα υπερασπίζω ακόμη και με τη ζωή μου το δικαίωμά σου για να μπορείς να τα λες αυτά ελεύθερα».
Ζητάμε τη συστράτευση όλων των πνευματικών ανθρώπων της χώρας για να μην περάσουν και στη χώρα μας παρόμοιες πρακτικές από τους φανατικούς πάσης αποχρώσεως και  εθνότητας.
Το ψήφισμα υπογράφουν για την Εταιρεία Λογοτεχνών ο πρόεδρος Λεωνίδας Μαργαρίτης και η Γενική Γραμματέας Μαρία Καρέλα.

ΠΛΑΓΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ…ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ



ΠΛΑΓΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ…ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
Λεωνίδα Γ. Μαργαρίτη Επίτ. Δικηγόρου
 τ.Νομαρχιακού Συμβούλου
Τώρα που οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές των μαγειρείων των Περιφερειακών Εκλογών πέταξαν τις μάσκες, νοιώθω αποδεσμευμένος από οποιοδήποτε ηθική πολιτική δεοντολογία να πω και δημόσια όσα έλεγα σε στενό κομματικό κύκλο φίλων μου αμέσως μετά την αναγγελία  των υποψηφιοτήτων για την περιφέρεια δυτικής Ελλάδος.
Είναι γεγονός ότι από το κόμμα του ΠΑ.ΣΟ.Κ αποχώρησα οριστικά γιατί πλέον δεν άντεχα τη μπόχα που εξέπεμπε ένα τυμπανιαίο πτώμα όπως το κατάντησαν τα μεγαλοστελέχη  του και για να λυτρωθώ κάπως δέχθηκα να είμαι υποψήφιος στην Ηλεία με το κόμμα της «Κοινωνικής Συμφωνίας» στο οποίο συστρατεύθηκαν και οι τοπικοί τότε βουλευτές Ανδρέας Τριανταφυλλόπουλος και Μαρία Κυριακοπούλου.
Στις τελευταίες Περιφερειακές εκλογές αποδέχθηκα την πρόταση του υποψηφίου Περιφερειάρχη Θύμιου Σώκου με την παρότρυνση του στελέχους φίλου του κόμματος της Κοινωνικής Συμφωνίας Ανδρέα Τριανταφυλλόπουλου.
Βέβαια από την πρώτη στιγμή ένοιωσα άσχημα όταν είδα τον αυτοχαρακτηρισμό του επικεφαλής του ψηφοδελτίου  που στην ένδειξη επάγγελμα σημείωνε: Πολιτικός.
'Oμως η εν συνεχεία τακτική του στην προεκλογική περίοδο μου έδινε την εντύπωση πως δεν τον απασχολούσε να επιτύχει στη θέση του Περιφερειάρχη. Αρχικώς κατά την πρώτη συνάντηση του με τους υποψηφίους στο ξενοδοχείο ΑΣΤΗΡ δεν κάλεσε τα μέσα ενημέρωσης και η συνάντησή μας θύμιζε μυστικό δείπνο. Όταν ζήτησα εξηγήσεις για το φαινόμενο εισέπραξα την απάντηση πως κάτι τέτοιο θα γίνει στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου. Βέβαια δεν ήταν μόνο αυτή η συμπεριφορά του αλλά ούτε κεντρική συγκέντρωση στην πόλη μας οργάνωσε ούτε και κάποια περιοδεία στις συνοικίες ή στα χωριά προγραμμάτισε, περιοριζόμενος στη συγκέντρωσή του στο Αγρίνιο.
Από τότε λοιπόν κατάλαβα πως ο υποψήφιος Σώκος είχε αναλάβει να εκτελέσει συγκεκριμένη αποστολή, κάτι που στην πόλη μας είχε με διαφορετικό στυλ υλοποιηθεί, όταν παλαιότερα  οργανωμένα μέλη του ΠΑΣΟΚ ψήφισαν το Φλωράτο για να μην εκλεγεί ο Κοσιώνης.
Σήμερα οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές αποκαλύπτουν το ρόλο τους στην προεκλογική περίοδο των Περιφερειακών Εκλογών. Ο Σώκος που σήμερα ομολογεί πως αρνήθηκε να είναι «επικεφαλής» στο ψηφοδέλτιο του Κινήματος των Δημοκρατών Σοσιαλιστών  έπαιξε πολύ καλά το ρόλο του και παραπλάνησε ένα μεγάλο αριθμό ψηφοφόρων που εάν δεν κατέβαινε υποψήφιος θα ψήφιζε Χατζηλάμπρου και θα ήταν τελείως διαφορετικό το τελικό αποτέλεσμα των εκλογών.
Αλλά και ο έτερος, του συνδυασμού Σώκου  Υποψήφιος Αντινομάρχης  εμφανιζόμενος δήθεν αντίθετος με το κόμμα και τον υποψήφιό του, σήμερα αξίωσε από τον ιδρυτή του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών και υπέγραψε δεύτερος τη  διακήρυξη.
Δεν θα πω τίποτα για το επιτελείο του Σώκου προεκλογικά (Τριανταφυλλόπουλος από την Κοινωνική Συμφωνία ερωτοτροπούσε με τη  ΔΗΜΑΡ και κατέληξε  στο Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών, Θανάσης Πετρόπουλος μυστικοσύμβουλος Σιώκου, κι εκείνος στο Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών).
Οποία  ήθη πολιτικών και πολιτικής !… Κρίμα και πάλιν κρίμα…