ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΛΕΩΝΙΔΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΣΤΗΝ "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ"





































ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ

Αγαπητές Φίλες και αγαπητοί Φίλοι,

Υπήρξα πολιτικοποιημένος από τα μαθητικά μου χρόνια που συνέπεσαν με το τέλος του εμφυλίου πολέμου και με ότι αυτό ακολούθησε. Από τότε με ενδιέφεραν τα κοινά. Δεν θα κάνω αναφορά στους φοιτητικούς μου αγώνες για το 15% στην Παιδεία, το 114 και τους Α και Β΄ Ανένδοτους αγώνες του λαού μας. Θα σημειώσω ότι από την ίδρυση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. υπήρξα μέλος του, στα πρώτα χρόνια Α΄ Γραμματέας της Τ.Ο.2 Πάτρας και μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις στις οποίες έδινα το δικό μου αγώνα για την επικράτηση του Κινήματος. Έκτοτε κατά καιρούς έλαβα μέρος σε κομματικά ψηφοδέλτια και εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος Πατρέων και Νομαρχιακός Σύμβουλος Αχαΐας.
Όμως το κόμμα που υπηρέτησα από πολλές άμισθες θέσεις με απογοήτευσε πλήρως με την πολιτική του και κυρίως εκείνη της τελευταίας διετίας. ΄Άλλο υπήρξε το κυβερνητικό πρόγραμμα που εξαγγείλαμε κι άλλα είδαν κι ένοιωσαν στο πετσί τους οι πολίτες να εφαρμόζονται. Ένοιωσα όπως κι ολόκληρος ο Ελληνικός λαός παγιδευμένος με όσα επακολούθησαν. Οι κοινωνικές και άλλες κατακτήσεις του λαού μας είδαμε να εξαφανίζονται ή να συρρικνώνονται. Ένοιωσα κι εγώ όπως και άλλοι πολίτες ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. που γνωρίζαμε και στηρίζαμε δεν ήταν πια ούτε εδώ, ούτε ενωμένο, ούτε δυνατό. Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. δεν είναι πια Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα. Οι φοροεπιδρομές τα μνημόνια, τα μεσοπρόθεσμα και οι δανειακές συμβάσεις που υπεγράφησαν χωρίς να ενημερωθεί και να ερωτηθεί ο λαός , οι μειώσεις μισθών και συντάξεων αλλά και οι συνεχείς αυξήσεις καταναλωτικών αγαθών έδειξαν το γκρίζο και αποκρουστικό πρόσωπο της νεοταξίτικης νεοφιλελεύθερης «εκσυγχρονιστικής» πολιτικής του.
Κι επειδή στη ζωή μου έχω σαν αρχή, εφ' όσον οι σωματικές και ψυχικές μου δυνάμεις το επιτρέπουν , να μην εγκαταλείπω τους αγώνες και να μη παραιτούμαι, αποδέχθηκα την τιμητική πρόταση της Προέδρου του Κόμματος «Κοινωνική Συμφωνία» κ. Λούκας Κατσέλη να στρατευθώ ως υποψήφιος βουλευτής στη γενέτειρα μου Ηλεία.
Επειδή στο κάθε φορά δίστρατο της ζωής μου, επιλέγω το δύσκολο δρόμο και έχω κατά νου το στίχο του Παλαμά:
«Χρωστάμε σε όσους ήρθαν, πέρασαν, Θα ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές θα μας δικάσουν
οι αγέννητοι, οι νεκροί».
Σας καλώ σε συστράτευση προκειμένου να αποτρέψουμε τη συνέχιση μιας αντιλαϊκής πολιτικής σε βάρος του τόπου μας και του λαού μας. Το ήθος και ο αγωνιστικό φρόνημα των ανθρώπων που συντάχθηκαν στη δημιουργία της Κοινωνικής Συμφωνίας και το πρόγραμμα αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης, μας παρέχει τη δυνατότητα να αισιοδοξούμε για την ανατροπή της οικονομικής μας υποδούλωσης .
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Γ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
Δικηγόρος-Αντιπρόεδρος Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος
Πρόεδρος Εταιρείας Λογοτεχνών Ν. Δ. Ελλάδος.
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ
ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ«ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ»
\Τηλ.2610.322.901-κιν.6946405993e-mail: leomargaritis@gmail.com www.leonidasmargaritis.blogspot.com
Κανάρη 46 26222 ΠΑΤΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου