Παρανοϊκές στιγμές Ελληνίδας μάνας



Παρανοϊκές στιγμές  Ελληνίδας μάνας

Είναι γεγονός πως η Ελληνίδα μητέρα έχει τη δική της ξεχωριστή θέση στην Ιστορία μέσα από ατάκες και κινήσεις που...
«μεταφέρονται» από γενιά σε γενιά και όλες έχουν τον ίδιο στόχο: Να προστατεύσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το... παιδί σε όποια ηλικία και να είναι αυτό.


Παραθέτουμε μερικές κλασσικές στιγμές που κάτι μας θυμίζουν:

1. Προσευχή:

«Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί.»

2. Λογική:


«Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι είπα εγώ.»

3.Τετράγωνη λογική:

«Αν πέσεις και ματώσεις τα γόνατά σου, θα φας το ξύλο της χρονιάς σου γιατί θα έχεις σκίσει και το παντελόνι σου.» ...

4. Προνοητικότητα:

«Άλλαξε βρακί, ρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε στο νοσοκομείο τι θα πουν οι γιατροί;»

5. Ευλυγισία:

«Ωραίο πλύσιμο έκανες! Δεν βλέπεις το σβέρκο σου που είναι μαύρος;»

6. Ώσμωση:

«Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου»

7.Βιολογικό κύκλο:

«Συνέχισε τη γκρίνια και θα δεις τι θα πάθεις! Εγώ σε γέννησα, εγώ θα σε σκοτώσω.»

8. Ζήλια:

«Εγώ στην ηλικία σου δεν είχα παπούτσια να φορέσω. Χιλιάδες παιδάκια σήμερα γυρνάνε ξυπόλητα. Μην είσαι αχάριστος

9. Ιατρικές συμβουλές:

«Σταμάτα να αλληθωρίζεις γιατί στο τέλος θα μείνεις αλλήθωρος.»

10. Χιούμορ:

«Αν κοπείς με το μαχαίρι μην έρθεις κλαίγοντας σε μένα γιατί θα τις φας από πάνω.»

11. Γενετική:

«Όλα τα χούγια του πατέρα σου πήρες.»

12. Σοφία:

«Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις.»

13. Δικαιοσύνη:

«Θα κάνεις και συ παιδιά μια μέρα. Μακάρι να σου κάνουν ότι κάνεις εσύ σε μένα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου