ΑΙΟΛΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ



ΑΙΟΛΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Δίμηνο μη κερδοσκοπικό περιοδικό της μαχόμενης Λογοτεχνίας

Εκδότης-Διευθυντής:Κώστας Βαλέτας

Χρόνος 45ος  Μάης-Ιούνης 2015-Τεύχος 273

 

Στο ανωτέρω περιοδικό και στη  στήλη με τίτλο: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ μεταξύ άλλων δημοσιεύεται  στη σελίδα 42  ένα ποίημα του Γιώργου Μαργαρίτη από την πρόσφατη  ποιητική συλλογή του «ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ» το οποίο και παραθέτουμε, ελάχιστη συμβολή του περιoδικού στον Παγκόσμιο εορτασμό της ημέρας του Πατέρα  (Κυριακή 20–6-2015)

 

 

 

Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ


 Δυο χέρια τεράστια και μια αγκαλιά όλο δύναμη...
Λες και χωρούσε ολάκερος ο κόσμος στις παλάμες του
Κι ο φόβος για το άγνωστο στο λυκαυγές του χρόνου
γίνηκε ασφάλεια και θαλπωρή για μένα....
Με μια φωνή στεντόρεια,
Μα πιο μελωδική κι απ τ’ αηδόνι
ζέσταινε την αθώα παιδική καρδούλα
όταν στο δειλινό της μέρας τραγουδούσε
Ιερή δοξολογία στο θείο και την μητέρα Φύση
Όταν μου διάβαζε ποίηση
όταν με παραμύθια με αποκοίμιζε με στοργή
Για να είναι πιο γλυκά τα όνειρα μου...
Τότε που φάνταζε γίγαντας στο παιδικό μυαλό μου...

'Όμως που να ‘ξερες, Πατέρα ,
ακόμα και τώρα που μεγάλωσα
με τόσα που κατόρθωσες ,
με άθλους ζωής που ακόμα και σήμερα
στο διάβα του βίου σου
συνεχίζεις να πραγματώνεις
Γίγαντας μου φαίνεσαι ακόμα
Κ’ ίσως ακόμα να μην νιώθω
πως είμαι έτοιμος να σε φτάσω
Όμως να είσαι σίγουρος Πατέρα
Ο φάρος μου είσαι κι ο οδηγός μου για πάντα...
ΓΙΩΡΓΟΣ Λ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου