Συγκινητικ​ό μήνυμα της Αγγελικής Νικολούλη

Συγκινητικ​ό μήνυμα της Αγγελικής Νικολούλη : To ευχαριστώ της καρδιάς μου… -

Η Αγγελική Νικολούλη πριν από λίγες μέρες βρέθηκε στη γενέτειρα της, τον Πύργο, για την παρουσίαση του βιβλίου της, "Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου" και συγκινήθηκε πολύ από την υποδοχή που της επεφύλαξαν οι συμπατριώτες της. Η παρουσιάστρια δεν παρέλειψε να στείλει το δικό της ευχαριστώ μέσω του site της anikolouli.gr.
Φίλοι μου, αυτό που έζησα στον Πύργο τη γενέτειρα μου, δεν περιγράφεται με απλά λόγια! Εγώ κατέθεσα εκεί τη ψυχή μου και οι συντοπίτες μου τη μεγάλη τους αγάπη.
Η συγκίνηση μας πλημμύρισε το δημαρχείο της πόλης μας, όπου βρεθήκαμε το Σάββατο το βράδυ 13 Οκτωβρίου, με αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου μου «Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου». Όπου και αν γυρνούσα το βλέμμα μου έβλεπα μάτια βουρκωμένα, ζεστά χαμόγελα και ανοιχτές αγκαλιές. Ο χώρος τελικά φάνηκε μικρός για να χωρέσει τους φίλους που με υπομονή στέκονταν όρθιοι για ώρες. Τις αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων, ζωντάνεψαν οι φίλοι που είχα χρόνια να δω.
Ήταν όλοι εκεί. Εκπρόσωποι της εκκλησίας, ο υπουργός μας, βουλευτές του νομού μας, οι Αρχές του τόπου, ο Τύπος, συνάδελφοι και συγγενείς. Η συγκίνηση με έπνιξε όταν άκουσα το φίλο Κώστα Τζαβάρα, αναπληρωτή υπουργό πολιτισμού, να μιλάει με υπερηφάνεια για μένα. Ανάλογα ήταν τα συναισθήματα και στις ομιλίες του αντιπεριφεριάρχη Ηλείας Χαράλαμπου Καφύρα και του δημάρχου της πόλης μας Μάκη Παρασκευόπουλου.
Αν και το ευχαριστώ είναι πολύ μικρό στη μεγάλη αγάπη που μου έδειξαν όλοι, θα το πω για πολλοστή φορά.
 Ευχαριστώ όλους τους ομιλητές και στο πάνελ, τον Πρόεδρο της Εταιρίας Λογοτεχνών κύριο Λεωνίδα Μαργαρίτη, το δημοσιογράφο Ζαχαρία Μαντά και τον Γιώργο Δόξα.
Όλα αυτά τα χρόνια στήριξαν και στηρίζουν την προσπάθεια μου ο εκδότης της «Πατρίδος» και υπεύθυνος του ORT Λεωνίδας Βαρουξής, ο εκδότης του «Παρατηρητή» όπου έκανα δειλά- δειλά τα πρώτα μου λογοτεχνικά βήματα, Γιάννης Νικολόπουλος, τα αδέλφια Ανδρέας και Τάκης Καπογιάννης της «Αυγής» και της Ε.ΡA Πύργου, τα αδέλφια Ρήγα της «Πρωινής», οι φίλοι της «Πρώτης» και της «Δημοκρατικής».
Ευχαριστώ και τους βουλευτές του νομού μας, τον Γιάννη Κουτσούκο, τον Γιώργο Κοντογιάννη, τον Ανδρέα Μαρίνο, τον πρώην δήμαρχο Πύργου Γαβρίλη Λιατσή και τον επίτιμο δήμαρχο Αρχαίας Ολυμπίας Θουκυδίδη Κοσμόπουλο.
Ευχαριστώ τον αντιδήμαρχο Στάθη Καννή, τον υπεύθυνο των πολιτιστικών εκδηλώσεων Χρήστο Κωνσταντόπουλο και την ηγεσία της Αστυνομίας του νομού μας που με τίμησε με την παρουσία της.
Αγγελική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου