ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΙΗΣΗΣ

MIA NEA ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟ

Στον Πανελλήνιο Μαθητικό Ποιητικό διαγωνισμό «ΑΘΛΟΝ ΠΟΙΗΣΕΩΣ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΛΕΝΑΣ ΣΤΡΕΦΗ-ΚΟΥΤΣΟΧΕΡΑ 2011» η 15χρονη Μαθήτρια Ασπασία Σκιαδαρέση του Γυμνασίου Βαρθολομιού έλαβε έπαινο για το ποίημα της με τίτλο: «Ανεκπλήρωτα όνειρα»

Η απονομή των διακρίσεων έγινε στις 12 Δεκεμβρίου 2011 στα Καλάβρυτα.


«ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΑ ΟΝΕΙΡΑ»
Καλάβρυτα
Τόπος λαβωμένος, τόπος μαρτυρίου
φωτιά και τρόμος
θρήνος και πόνος
αποκαΐδια και στάχτες παντού.
Κουρσεμένα ιδανικά,
ποδοπατημένα όνειρα
κορμιά, απομεινάρια φωτιάς.
Ήμουν εκεί..
όχι η ψυχή μου..
το σώμα μου…
Το νεκρό ήδη σώμα μου…
Η ψυχή μου,
το μυαλό μου
ήταν αλλού
μέσα στα λιβάδια…
Η καρδιά μου
φτερούγιζε μαζί
με τα πουλιά
Είμαι Έλληνας σκέφθηκα…
Δεν θα άφηνα
την αθώα ψυχή μου
να υποταχθεί στο όπλο.
Τα πρόσωπα όλα
ήταν μαύρα.
Μόνο οι σκέψεις
είχαν μείνει
να ασπρίζουν το τοπίο.
Ο πόνος, το δάκρυ
είχαν στερέψει.
Το νήμα της ζωής μου
ήταν έτοιμο
να κοπεί.
Ακούς…η ψυχή μου πονάει!
Θέλει να πετάξει λεύτερη.
Ένιωσα την καρδιά μου
να σταματάει
Κάτω απ’ το λεπτό
μπλουζάκι μου..
έγινε περιστέρι και πέταξε.
Τώρα θα είμαι ελεύθερος.
Η ψυχή μου σφυρίζοντας
αναζητά τον ήλιο
στην άπλα τ’ ουρανού!
Ασπασία Σκιαδαρέση*

*Η Ασπασία είναι εγγονή του υπερπολύτεκνου( 9 παιδιά) εξαδέλφου μου Νικολάου Αλεξοπούλου
Λ. Γ. Μαργαρίτης
Απάντηση Προώθηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου