ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ;

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ;

-΄Oταν κάποιος χρωστάει μεγάλα χρηματικά ποσά στο Δημόσιο η στα Ασφαλιστικά Ταμεία απολαμβάνει ειδικής μεταχείρισης ,με εκπτώσεις, ρυθμίσεις σε μακροχρόνιες δόσεις , με μειώσεις και απαλλαγές προστίμων.
-Όταν κάποιος διαπράξει έγκλημα μετά από 18μηνο προφυλάκισης κυκλοφορεί ελεύθερος μέχρι να οριστεί δικάσιμος.
-Όταν κάποιος παραδεχτεί δημόσια πως έλαβε «χορηγία» 400.000 ευρώ από προμηθευτή του Δημοσίου, τιμωρείτε με φυλάκιση τριών χρόνων με αναστολή κι ένα πρόστιμο 7.500 ευρώ και του μένει καθαρό κέρδος 392.500 ευρώ.
-Όταν οι πολιτικοί θησαυρίζουν παρανόμως και οι «λαμογιές» αυτές προστατεύονται με συνταγματική διάταξη περί παραγραφής, άρα ατιμωρησίας.
-Όταν κάποιοι καταπατούν δημόσιες παραθαλάσσιες εκτάσεις και χτίζουν βίλλες τις οποίες οι Δημόσιες Επιχειρήσεις ηλεκτροδοτούν και παρέχουν τηλεφωνική επικοινωνία, οι δε Δήμοι δημιουργούν ασφαλτόστρωτους δρόμους για να μη σκονίζονται οι ένοικοι τους από την κυκλοφορία των οχημάτων και το θράσος επιβραβεύεται με ένα ετήσιο μίσθωμα ύψους ενός μηνός ενώ περιμένουν την ώρα «εξαγορά» της σε τιμή ευκαιρίας για να γίνουν κύριοι της καταπατηθείσης Δημοσίας περιουσίας.
-Όταν κάποιοι κτίσουν αυθαίρετα μια οικοδομή ,αντί η Πολεοδομία να την κατεδαφίσει τους παρέχει τη δυνατότητα νομιμοποίησης με κάποιο μικρό πρόστιμο.
-Όταν ουσιαστικά μ’ αυτό τον τρόπο επιβραβεύεται η αυθαιρεσία, η παρανομία, η μίζα, το έγκλημα και επικρατεί η παραγραφή η άφεση χρέους, η νομιμοποίηση των παρανόμων, η ατιμωρησία και η ασυδοσία
Όταν το ΝΟΜΙΜΟΝ ερμηνεύεται και ως ηθικό και ο καθένας το διαβάζει και το ερμηνεύει και από τις δύο όψεις του με το δικό του τρόπο.
Τότε αλήθεια γιατί εγώ να συνεχίζω να είμαι έντιμος όταν όλοι γύρω μου συνεχίζουν να παραμένουν ανέντιμοι να κυκλοφορούν με περίσσιο θράσος
και να γίνονται ακόμη και τιμητές των πάντων.
Γιατί αλήθεια να παραμένω έντιμος φορολογούμενος και συνεπής στις υποχρεώσεις μου πολίτης;
Mήπως για να μου επιδώσει κάποια στιγμή η Πολιτεία μας το παράσημο της ανοιχτής παλάμης;
Aλήθεια! θα βρεθεί κάποιος να μου πει το γιατί;
ΙΩΝ ΛΕΥΚΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου