ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ

Ο «ΑΓΙΟΣ» ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΕΛΕΗΜΩΝ

Στις τελευταίες εκλογές πολλοί φίλοι αναζητούσαν το όνομα μου σε κάποιο από τα ψηφοδέλτια που κυκλοφόρησαν ,εις μάτην. Τόσο το κόμμα όσο και οι υποψήφιοι για τα αξιώματα έκριναν πως δεν με χρειάζονται. Συνηθισμένος για προσφορά στον πολίτη και γενικά στο συνάνθρωπο προς στιγμήν θύμωσα .Ο θυμός μου όμως περιορίσθηκε στο να συνιστώ απλώς στους φίλους μου να ψηφίσουν τον φίλο μου εκλεκτό του κόμματος για το Δήμο και εγώ να επιλέξω το πολιτικά συγγενές ψηφοδέλτιο των ιδεολογικά Ορθοδόξων μεν αλλά πολιτικά διαμαρτυρομένων συντρόφων μου και λοιπών θυμωμένων δυνάμεων. ΄Ένοιωθα πως όφειλα συνειδησιακά να βοηθήσω με την ψήφο μου το φίλο συνεπή αγωνιστή και έντιμο συνδικαλιστή και άνθρωπο Αλέκο Μπάρλο . Μέχρι εκεί έφτασε ο θυμός μου.
Όμως ο θυμός δεν συσκότισε το νου μου για παραλογισμούς.
Έτσι μολονότι είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να παραμείνω σχετικά ουδέτερος σε ένα βαθμό στην εμφύλια διαπάλη νοιώθω σήμερα την ανάγκη να διατυπώσω ένα πολιτικό λόγο που αυθόρμητα έρχεται χωρίς καταναγκασμό και χωρίς ιδιοτέλεια.
Είμαι και είναι γνωστό άνθρωπος της προσφοράς, φιλάνθρωπος και φιλόζωος .Όμως αυτή την φιλανθρωπία και φιλοζωία μου έχω το δικαίωμα να την ασκώ εγώ και όχι διά πληρεξουσίου .Δεν έχω καμιά διάθεση με τα δικά μου χρήματα να κάνουν κάποιοι τον φιλάνθρωπο και τον ελεήμονα.
Βεβαίως αυτό το ρόλο την φιλανθρωπίας με πληρεξουσιότητα την ασκεί σε ένα μεγάλο βαθμό και επιτυχώς η Εκκλησία.
Η πολιτεία (κεντρική διοίκηση) και ο Δήμος(Αυτοδιοίκηση ) έχω την άποψη πως έχουν άλλη αποστολή.
Ο Πολίτης τόσο από την κεντρική εξουσία όσο και από την τοπική αυτοδιοίκηση απαιτεί να του επιλύσει προβλήματα σοβαρά όπως είναι η εξασφάλιση απασχόλησης(να τον μάθει να ψαρεύει) να έχει μια καθαρή πόλη, να μπορεί άνετα να κυκλοφορήσει στους δρόμους της, να έχει σχολεία ,παιδικούς σταθμούς, παιδικές χαρές, πνευματικά και πολιτιστικά κέντρα κ.α.
Ένα διαφημιστικό μήνυμα που άκουσα σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό αλλά και ένα φυλλάδιο που έλαβα όχι μόνο με προσέβαλε αλλά και με εξόργισε.
Αλήθεια γιατί κάποιοι υποβαθμίζουν το επίπεδο το νοητικό το πολιτικό αλλά και του αυτοσεβασμού του πολίτη.
Λέει λοιπόν το διαφημιστικό αυτό μήνυμα: «Αν θέλεις το Δήμο στο πλευρό σου, έλα μαζί μας Ξεκινάμε από 1η Ιανουαρίου και δεσμευόμαστε: Οι άνεργοι και οι οικονομικά αδύναμοι συμπολίτες δεν θα πληρώνουν δημοτικά τέλη και νερό.
Δημιουργούμε μαζί με την εκκλησία Ταμείο Αλληλεγγύης για να πληρώνονται οι λογαριασμοί ΔΕΗ ,ΟΤΕ και άλλες επείγουσες ανάγκες των ανέργων και των οικονομικά αδύναμων συμπολιτών μας. Δημιουργούμε Κινητό Δημοτικό Ιατρείο για να εξετάζει τους ηλικιωμένους στις γειτονιές και στα χωριά τους και να τους γράφει τα φάρματα. Δημιουργούμε δωρεάν φροντιστήρια στις συνοικίες της πόλης με ανέργους εκπαιδευτικούς».
Και ερωτώ αυτά τα όποια χρήματα θα απαιτηθούν γι’ αυτό το σκοπό μήπως θα προέλθουν από δωρεές ομογενών; Δεν θα προέλθουν από τους ίδιους τους υπόλοιπους πολίτες οι οποίοι θα κληθούν από το ήδη κουτσουρεμένο μισθό τους και την επίσης κουτσουρεμένη σύνταξή τους να πληρώσουν αυξημένα τέλη καθαριότητας και δημοτικού φωτισμού; Αυτές οι δαπάνες του Δήμου έχουν ως γνωστόν ανταποδοτικό χαρακτήρα. Και καλά, δεν πλήρωσαν τα τέλη δεν πλήρωσαν το νερό οι άνεργοι και οικονομικά αδύναμοι συμπολίτες ποιος και από πού θα τους εξασφαλίσει τον επιούσιο η «Τράπεζα Αγάπης»; Πως θα ζήσουν και πως θα μεγαλώσουν τα παιδιά τους χωρίς να τους εξασφαλίζει κανείς απασχόληση;
Παρόμοιες πρακτικές προσωπικά δεν τις υιοθετώ. Άλλωστε οι συμπολίτες έχουν επιδείξει τα φιλάνθρωπα αισθήματά τους όπως προκύπτει με αξιόπιστα στοιχεία από τον απολογισμό της Μητροπόλεως. Τα φιλόπτωχα ταμεία των ενοριών της δαπάνησαν πολλές χιλιάδες ευρώ για τις ανάγκες των οικονομικά αδύναμων συμπολιτών μας. Οι ίδιοι συμπολίτες μας συντηρούν ακόμη και αλλοδαπούς επαίτες, απόδειξη είναι ότι συνεχίζουν να διαβιούν στην πόλη μας παρά τις άθλιες και προσβλητικές για τον ανθρωπισμό μας συνθήκες, αφού εξασφαλίζουν ένα χωρίς εργασία μεροκάματο.
Επειδή δεν θεωρώ πως οι Δήμοι θα πρέπει να μετατραπούν σε κέντρα φιλανθρωπίας.
Επειδή οι συμπολίτες δεν μπορεί να υποχρεώνονται να γίνουν φιλάνθρωποι μέσω των εισπρακτικών μηχανισμών του Δήμου.
Επειδή ο θεσμός της φιλανθρωπίας εξυπηρετείται επαρκώς από την Ιερά Μητρόπολη Πατρών και δεν θεωρώ πως έχει ανάγκη συνεταίρου.
Επειδή προφανώς ο διεκδικητής του αξιώματος του Δημάρχου έχει μεγάλα αποθέματα αισθημάτων φιλανθρωπίας και αλληλεγγύης.
Προσωπικά τον ερωτώ: Mήπως αγαπητέ Ιωάννη ,θα πρέπει να ξανασκεφθείς την επιλογή σου και αντί να επιδιώκεις να γίνεις Δήμαρχος Πατρέων να αναζητήσεις μια θέση σε χηρεύοντα Μητροπολιτικό Θρόνο;
Λεωνίδας Γ. Μαργαρίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου