ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΗΝΕΙΟΥ

Σε μία παρωδία "διαβούλευσης" εξελίχθηκε η επιλογή του υποψηφίου που θα στηρίξει το Κίνημα στις προσεχείς Δημοτικές Εκλογές για το Δήμο Πηνειού. Eίχε προγραμματιστεί για την Κυριακή 27/6 στις 5 μ.μ., άρχισε στις 6,10 μ.μ. απουσία όλων των Βουλευτών και του Γραμματέα της Τ. Ο .Βαρθολομιού τρεις από τους οποίους προσήλθαν σταδιακά στη διάρκεια της "διαβούλευσης" και ενώ είχαν γίνει η εισήγηση του Γραμματέα της Ν.Ε. oι τοποθετήσεις και των "υποψηφίων" πλην ενός ο οποίος έκρινε πως δεν είχε νόημα η παρουσία του και δεν προσήλθε. Στη συνάντηση αυτή ανακοινώθηκε το σκεπτικό και το όνομα του υποψηφίου που θα στηρίξει το κίνημα. Δηλώθηκε πως πολλά μέλη της Ν.Ε. δεν γνώριζαν τους υποψηφίους ούτε και υπεβλήθησαν στον κόπο να διαβάσουν τα βιογραφικά τους. Έκριναν όμως, πως ο υποψήφιος που θα στηριχθεί από το Κίνημα θα πρέπει να είναι από τη Γαστούνη. Αυτό ήταν και το μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα που είχε πρυτανεύσει .Απλά η "διαβούλευση" είχε σκοπό να γνωστοποιηθεί ο "εκλεκτός" που είχε προεπιλεγεί. Κρίθηκε προφανώς πως δεν είμαι από τη Γαστούνη, αν και έχω γεννηθεί στη Γαστούνη, έχω τελειώσει το Γυμνάσιο Γαστούνης, έχω κατοικία σε Δ. Δ. της Γαστούνης όπου και κατοικώ τις μισές περίπου μέρες της εβδομάδας, ολόκληρο το χρόνο, και το καλοκαίρι τρεις συνεχείς μήνες , ενώ εδώ και καιρό έχω εκλεγεί πρόεδρος του Συλλόγου Πολυτέκνων Γαστούνης (ΗΛΙΔΑΣ).
Με το σκεπτικό αυτό διαφωνώ, όχι προς το συγκεκριμένο πρόσωπο που επελέγη, το οποίο και εκτιμώ. Μ' αυτό το σκεπτικό επελέγη για το αξίωμα του Δημάρχου ένας «Γαστουναίος» από την περιοχή του Πύργου όπως και την περασμένη εκλογική αναμέτρηση είχε επιλεγεί ένας «Γαστουναίος» από την Αμαλιάδα.
Επειδή δεν μου αναγνωρίσθηκε η καταγωγή και συνεπώς δεν με θεωρούν Γαστουναίο , με αποκλείουν, άρα δεν με χρειάζονται. Η πρόθεσή μου να υπηρετήσω τον τόπο που γεννήθηκα , ανδρώθηκα και κατοικώ το μισό χρόνο της ζωής μου προς το παρόν αρχειοθετείτε...
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Γ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
Δικηγόρος τ. Νομαρχιακός Σύμβουλος
Αντιπρόεδρος Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος
Πρόεδρος Συλλόγου Πολυτέκνων Γαστούνης(Hλιδας)
Πρόεδρος Εταιρείας Λογοτεχνών Ν. Δ. Ελλάδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου