ΔΙΑΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ

- Μωρή διεφθαρμένη που δεν άφησες Ιταλό για Ιταλό
- Εγώ κακόχρονο νάχεις το `κανα για να θρέψω τα παιδιά μου κι όχι σαν κι εσένα που πήδηξες το μισό τηλεφωνικό κατάλογο για να γίνεις σώνει και καλά Μις Κρεβατοκάμαρα.
Ο διάλογος αυθεντικός κάπου στο Βλατερό που μέναμε τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια ανάμεσα στην κυρά Σούλα στο υπόγειο απέναντι και στη «Δεσποινίς Νανά» στο στενό αριστερά στο ισόγειο, περιγράφει «ακριβώς και περί διαγραμμάτου» καθώς έλεγε ο κυρ Θόδωρος ο παγοπώλης τα αίτια στα οποία κινείται ή κατοικοεδρεύει ,« Οικονομικά αφ ενός –κυρίως-αλλά και προβολής και εξουσίας αφ ετέρου που δεν απέχουν και πολύ μεταξύ τους
Δες την ιστορία , λέει ο Βασιλάκης. Από την αρχαιότητα .Ξύπνα νουνέ! -Ντροπή αγόρι μου – προσπαθώ να τον νουθετήσω. Τι γαρ ωφελήσει άνθρωπον εάν τον κόσμον όλον κερδίσει την δε ψυχήν αυτού απωλέσει; Τιμιότης το Α και το Ω στη ζωή του ανθρώπου
-Δεν ξέρω για το Α-απαντά – αλλά για το Ω είναι σίγουρο. Ω = τέλος , παναπεί πάτος .Πατώσαμε νουνέ .Για δες .
Να θυμηθούμε τον «εντιμότατο» Σόλωνα ! Είναι αυτός που καθιέρωσε τη σεισάχθεια-δηλαδή τη διαγραφή των χρεών (σείω το άχθος = αίρω το βάρος) από ιδιώτη σε ιδιώτη και από ιδιώτη στο δημόσιο για να βοηθήσει την ανάπτυξη του εμπορίου, αλλά όπως γράφει ο Αριστοτέλης λίγο πριν την ανακοινώσει ενημέρωσε τους φίλους του οι οποίοι έσπευσαν να πάρουν δάνεια και πλούτισαν αφού τους τα χαρίστηκαν.
Ο Φειδίας στον χρυσό αιώνα του Περικλή; Τον κατηγόρησαν ότι είχε βάλλει λειψό το χρυσάφι στα γένια και τα σανδάλια στο χρυσελεφάντινο άγαλμα του Ολυμπίου Διός ( 2,5 μέτρα ύψος) και μάλλον πέθανε στη φυλακή το 430 π.Χ
Ο Περικλής – ο άνθρωπος που δημιούργησε τον χρυσό αιώνα –γράφει ο Πλούταρχος κατηγορήθηκε ότι πήρε 10 τάλαντα-ποσό τεράστιο για την εποχή-από το ταμείο της Αθήνας και όταν ρωτήθηκε στην Πνύκα στη λογοδοσία απάντησε «Ανηλώμεθα εις το δέον» τουτέστιν τα χρησιμοποιήσαμε όπου έπρεπε χωρίς να δώσει λογαριασμό που!!!
«Δεν μπορείς να είσαι ηγέτης χωρίς να βοηθήσεις τους φίλους σου ( να πλουτίσουν εννοείται) : Θεμιστοκλής»
Ο Δημοσθένης είχε φυλακιστεί και εξορισθεί δύο φορές για δωροδοκία .Μία γιατί τα πήρε από τον ταμία του Μεγαλέξανδρου που τα είχε βουτήξει από το ταμείο στη Βαβυλώνα και μία για να καλύψει τα σκάνδαλα τους στο μαντείο των Δελφών . Στους βατράχους του Αριστοφάνη υπάρχει η φράση – κόλαφος: Η πόλις ημών, ανεμεστώθη δημοπιθήκων εξαπατώντων τον Δήμον.
Να πάμε στη θρησκεία; Έχεις ακούσει τον όρο Σιμωνία .Ο Σίμων ο μάγος (1ος χριστιανικός αιώνας) ζήτησε από τον Παύλο τον Απόστολο των Εθνών να του πουλήσει- επί χρήμασι βέβαια- τη Θεία ευλογία να γιατρεύει τους ασθενείς και εκδιώχθηκε κακήν κακώς. Από τότε η ιστορία ώσπου το 1875 ξέσπασε το σκάνδαλο – τα Σιμωνιακά -και η βουλή στις 22 /12/ 1875 με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών παρέπεμψε στο Υπουργοδικείο και προφυλάκισε δύο υπουργούς διότι τα είχαν πιάσει από κάποιους Μητροπολίτες και οι οποίοι υποχρεώθηκαν από την Ιερά Σύνοδο -για να κλείσει το θέμα- να παραιτηθούν οικεία βουλήσει και να επέλθει ηρεμία στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα.
Που ζεις νουνέ; Δεν έχει διευκρινισθεί (διότι η φράση ελέχθη Γερμανικά ) αν ο Πρωθυπουργός είπε .Είμαι πρωθυπουργός σε ένα κράτος διεφθαρμένον ( με Ο) οπότε αφορά την εξουσία άρα και τον ίδιο ή αν εννοούσε ένα κράτος διεφθαρμένων (με Ω) οπότε μας τσουβαλιάζει όλους τους πολίτες βγάζοντας έξω την εξουσία άρα και τον εαυτό του.
Μαζί τα φάγαμε όλοι είπε ο Πάγκαλος. Όχι κύριε Αντιπρόεδρε. Εσείς μπορεί, αφού το παραδέχεστε, αλλά εμείς δε φάγαμε τίποτε .Εμείς απλώς πληρώνουμε τα …(διαγράφεται μία λέξη ως ιδιαιτέρως άσεμνη).
Και φυσικά δεν περιμένει κανείς ότι κάποιος θα τιμωρηθεί με τις περίφημες εξεταστικές. «Αν θέλεις κάτι να μη γίνει ,φτιάξε επιτροπές» έλεγε ο γενάρχης της δυναστείας των Παπανδρέου ο γνωστός και ως «γέρος της Δημοκρατίας» -
Στην οικογένειά μας η διαφθορά παρά λίγο να φέρει το διαζύγιο της γιαγιάς στα 78 όπως διηγείτο η μάνα μου και στον παππού στα 89 διότι που τον έχανες που τον εύρισκες στης ζωντοχήρας στη διπλανή πολυκατοικία η οποία του τα μάσαγε κανονικά( Δεν υπάρχουν τέτοιοι άντρες σαν κι` εσένα Ανέστη μου) και δώστου χαϊδολόγημα και κανάκεμα μέχρι που αγρίεψε η γιαγιά και παρά τρίχα να του ζητήσει διαζύγιο. Αλλά και πάλι «ο λύκος τρίχα αλλάζει το χούι του ποτέ»
Από τον Σόλωνα ως την κυρά Σούλα στο Βλατερό και από εκεί στην Γκόλντεν σακς ,το χρηματιστήριο, τα ομόλογα, τη Σίμενς ή το Βατοπέδι η ιστορία είναι απλώς μια συνηθισμένη τακτική αναρρίχησης στην εξουσία ή πλουτισμού δια της εξουσίας κι εδώ που τα λέμε τι άλλη καλύτερη απόδειξη ήθελε ο Φαλμεράγιερ ότι είμαστε πράγματι γνήσιοι απόγονοι ων Αρχαίων Ελλήνων
Σταύρος Ιντζέγιαννης
sindzeyan@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου